/*

Saturday, 23 July 2011

to my ex love

syg u sgt2...tp i x dpt nk tros kan lg hbungan nie...i mmg tgh
serabut skarang nie.
i srabut tramat sgt..
tansion gla..mcm2 hal yg dtg..bnyak msalah i nie u.

dear : i trpaksa lpas kan u skung..mmg i  xdew sbb yg kkuh tok
lpas kan u...tp nie kputusan i..i da uat kputusan
i nk u tggal kan i..dan i akn tggal kan u..
i hrap u boley hrmat dgan kputusan i skung nie..

dear : i mtax maaf sgt2 kt u sbb x dpt nk tros kan hbungan nie...
u jgn slah pham plak ok...i skung nie single..
x dew spe2 ponw..
u jgn pkir i nie adew owg laen plak..

syg : i nk u twu stu jer...
i xpnah lpe kan u..
tiap detik tiap mse i slalu jer tringat kt u...
mgkin i x dpt lpew kan u kot..

hmm tp kan i ckap tros trang la kan..
i mmg syg u gler2...tp mlaz daa nk ckap kt u ...
i nk u adew pmpuan laen..i nk u cri owg yg btol2 bole
jge u....i nk u hppy...i x nk u sdeh2 ...

syg : klo kte dtakdir kan brsma satu awi nnti ...
i akn trime u okeiy...tow pon klo kte mmg btol2 ade
jdoh la twu :)

ily sygg and say 2 gd bye...

Sunday, 17 July 2011

sms lawak :) haha

kalo aku tangkai ko daunnye,
kalo aku aur ko tebingnye,
kalo aku kumbang ko bungenye,
kalo aku langit ko buminye,
& kalo aku tarzan ko le beruknye..

----------------------------------------
jika mentari datang memancar terik, biar aku menjadi payung mu,
jika ribut datang melanda, biar aku menjadi pelindung mu,
jika banjir datang mencurah, biar aku menjadi sampan mu,
jika ceti datang meminta hutang, biar aku lari dahulu…

-----------------------------------------------
Bila kita cantik tak siapa memandang,
bila kita baik tak siapa memuji,
bila kita susah tak siapa menolong,
bila kita jatuh tak siapa mengangkat,
Tapi………
bila kita kentut semua mata memandang.

-------------------------------------------------
kau sungguh dinamis,
sifatmu cukup puitis,
gayamu selalu erotis,
jiwamu sungguh romantis,
caramu seperti celebrities,
tapi sayang wajahmu seperti teletubbies…

--------------------------------------------------



Sunday, 10 July 2011

cinta .

Ada hal-hal yang tidak ingin kita lepaskan.
Orang-orang yang tidak ingin kita tinggalkan . .
Tapi ingatlah...melepaskan BUKAN akhir dari dunia . .
melainkan awal suatu kehidupan baru . . .

Apabila cinta tidak berhasil...BEBASKAN dirimu
Biarkan hatimu kembali melebarkan sayapnya dan terbang ke alam bebas...
LAGI..
Ingatlah...bahwa kamu mungkin menemukan
cinta dan kehilangannya . .
tapi..ketika cinta itu mati . . .
kamu TIDAK perlu mati bersamanya . .

Orang terkuat BUKAN mereka yang selalu menang . .
MELAINKAN mereka yang tetap T E G A R ketika
mereka jatuh
Entah bagaimana...dalam perjalanan kehidupan,
kamu belajar tentang dirimu sendiri . . .
dan menyadari . . bahwa penyesalan tidak seharusnya ada . . .
HANYALAH penghargaan abadi atas pilihan2
kehidupan yang telah kau
buat

MENCINTAI . . . BUKANlah bagaimana kamu melupakan . . .
melainkan bagaimana kamu MEMAAFKAN . .
BUKANlah bagaimana kamu mendengarkan . . .
melainkan bagaimana kamu MENGERTI . . .
BUKANlah apa yang kamu lihat . . .
melainkan apa yang kamu RASAKAN . .
BUKANlah bagaimana kamu melepaskan . . .
melainkan bagaimana kamu BERTAHAN . . .

Lebih berbahaya mencucurkan air mata dalam hati . .
Dibandingkan menangis tersedu2 . . .
Air mata yang keluar dapat dihapus .
sementara air mata yang tersembunyi ,
menggoreskan luka yang tidak akan pernah H I L A N G . . .

Dalam urusan cinta, kita SANGAT JARANG menang . .
Tapi ketika CINTA itu T U L U S , meskipun kalah,
kamu TETAP MENANG hanya karena kamu berbahagia . . .
dapat mencintai seseorang . .
LEBIH dari kamu mencintai dirimu sendiri . . .

Akan tiba saatnya dimana kamu harus berhenti mencintai seseorang
BUKAN karena orang itu berhenti mencintai kita
MELAINKAN karena kita menyadari
bahwa orang itu akan lebih berbahagia apabila kita melepaskannya.

Apabila kamu benar2 mencintai seseorang, jangan lepaskan dia . .
jangan percaya bahwa melepaskan SELALU berarti kamu benar2
mencintai
MELAINKAN . BERJUANGLAH DEMI C I N T A M U
( " Fight For Your Dream" )

Itulah: C I N T A S E J A T I . . .
bukannya seperti: " Easy Come . . . Easy Go "

Lebih baik menunggu orang yang kamu inginkan
DARIPADA berjalan bersama orang "yang tersedia"
Lebih baik menunggu orang yang kamu cintai
DARIPADA orang yang berada di "sekelilingmu"
Lebih baik menunggu orang yang tepat
karena hidup ini terlalu singkat untuk dibuang dengan hanya
"seseorang"

Kadang kala, orang yang kamu cintai
adalah orang yang PALING menyakiti hatimu
dan kadang kala, teman yang membawamu ke dalam pelukannya
dan menangis bersamamu adalah cinta yang tidak kamu sadari

Saturday, 9 July 2011

SMS Cinta Romantik

SMS Cinta
Dari mana datangnya cinta ……
dari SMS turun ke hati …..

Andai kau dapat melihat hatiku
Andai saja kau dapat membaca fikiranku
Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu,
Menghiasi hari-hariku
Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku
Cintailah aku dengan kesungguhanmu

Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U 

dekat dengan I

Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab 

jatuh cinta pada U!

Hello..
Aku pencuri…
dan aku di sini nak curi hati kau!!!

U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

I nak belanja u gula-gula HACKS…..
faham tak ertinya?

H- Hanya
A- Aku
C- Cinta
K- Kau
S -Seorang

Luahan Cinta Ibarat Kentut…..
ditahan sakit….
dilepas malu….
dah keluar..fuhhh! Lega!!!

Jika kau hidup sehingga 100 tahun….
aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak 

rela hidup tanpa kau…

Di bawah ini senarai yg aku tak suka ttg kau…
1…..
2……
3…..
4……

Apa nak buat?? Aku suka semuanya ttg kau!
Tekan ke bawah jika kau merinduiku….
Tekan lagi kalau masih rindu…..

Lagi….

Lagi….

Masih tekan lagi???

Nampak sangat rindu…..

Aku juga sedang merinduimu…
Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi 

masa kini serta masa depanku

Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.

Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin 
kau tahu betapa aku mencintai kau!

Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi 

setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta
sekali lagi!

Aku terasa sesuatu dihatiku…ianya seperti bara yg 

kecil.
Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia 
sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!

Apakah kasih sayang perlu diucapkan?
Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga 

tidak perlu mengucapkannya.

Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur 

hidupku di dalam hatimu…

Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan

aku memberikannya padamu. Tolong jangan
diberikan lagi pada orang lain.

Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..

bukan hipokrit…bukan cinta palsu..bukan ada 
kepentingan….
Ini adalah cinta tanpa syarat….
Aku begitu menyintaimu…..

Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan 

mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku 
memegangmu? Apa perluku meneruskan atau 
melepaskan?

Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama 

utk menyatakan cintaku padamu…

Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, 

dan aku memberikannya padamu. Tolong 
jangan diberikan lagi pada orang lain.

Cintaku bukan ibarat kertas…..
Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu…..

Jika mencintaimu satu kesalahan…biar aku 

bersalah. Cintaku padamu sangat kuat 
dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu…

Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia 

tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu….
Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku

Aku tak dapat hidup tanpamu…..
kerana kaulah nyawaku……

Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar 

cukai paling tinggi!

Mencintaimu adalah perkara terindah yg 

pernah berlaku dalam hidupku. Mana mungkin 
aku melupakanmu seumur hidupku. 
Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir.

Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan,
Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan,
Air mata kerana kekasih 1penyesalan,
Air mata kerana Allah 1 keberkatan.

()” ‘ ‘()
( ;
( O) saya kan,
(,(’”)(’”) selalu
ingat kat awak..

tiap2 malam
suara awak
lawak awak
sumer la..